26.04.15

Clean eating

Po 10ti minutovém koukání do prázdného pole příspěvku už vážně musím něco napsat. Mám plnou hlavu myšlenek a nápadů, co napsat, ale že bych je psát začala, to ne :D No, sama musím uznat, že přes duben jsem blog pěkně flákala. Ale opravdu se snažím si na blog vynahradit co nejvíce času jde, takže ať už mi v mém mozku cvaká jakákoliv opička, ten článek prostě napíšu! 
Ahoj,
vítám vás u dalšího článku :)
No, posledních pár dnů bych nejradši snědla všechno co mi přijde pod ruce. A je mi úplně jedno jestli je to zdravé nebo ne :D Jasně, nemůžu jíst na 110% jen zdravě, ale nechci se zase opět přiblížit k přejídání, což je sice vzdálené, ale i tak :)
A já si prostě přijdu, že jím i takové věci, které prostě vůbec nepotřebuju :D
Prostě vidím vezmu sním. A jestli už mi to moc chutnalo nebo jsem to snědla jen tak, protože to tu bylo, o tom už nepřemýšlím. A já nevím proč, ale když si dám byť jen kostičku čokolády do ovesné, myslím si pak, že můžu i tabulku k večeři. 
Hahaha, nene, Nicole, tabulku k večeři NE! :D
A jíst z větší části zdravě mi žádný problém nedělá, ale pořád je tu i ta část, kde bych snědla celou cukrárnu a ještě si přidala. 
(Teď musím znít jako nějaký Otesánek, ale berte to prosím s nadhledem :D)



Nechci si nijak protiřečit a dělit věci na zdravé/nezdravé. Ale těžko bych nazvala pizzu bohatou na bílkoviny a vitamín D.
No, zkrátka stále přicházím na věci, které mě dělají úplně nejšťastnější, jsou zdravé a nasytí mě (a jen tak neomrzí). Ale mám snad jako zlozvyk si k večeři dát nějakou celozrnnou housku, která ani není tak zdravá jako vypadá, a pak se divím, že mám hlad. Když už, tak už si jí dát aspoň se zeleninou a vajíčkem anebo nejlépe - nedát si jí vůbec a najíst se normálně. 
Potřebovala bych nějaké nové tipy a recepty k večeřím (takže pokud máte nějakou svojí oblíbenou véču ↓↓↓ komentáře čekají☺).
No, a když doma opravdu nic není a nemám žádnou chuť ani nápad na večeři, řeknu si, že si prostě něco vezmu. A to nikdy v ohledu #cleaneating nekončí dobře! :D 
Díky bohu alespoň že si těch sušenek a bůh-ví-čeho-ještě nedávám tuny jako dříve, ale i tak, prostě pokaždé si pak uvědomím, že jsem ani takový hlad neměla. 
Jedla jsem prostě ze zvyku. A to je právě ten problém!
Tahle období někdy hold mívám, ale naštěstí mě rychle přejdou a většinou trvají sotva den dva.

Pokud ale vy chcete jíst lépe a zdravěji, mám tu pro vás pár rad, které mi tenkrát pomohly:
  1. Vyřadit všechny věci, které vám nechutnají. Někdy se to tak ani nemusí zdát. Třeba já jedla brambůrky, protože je prostě jí většina lidí, a nikdy jsem se nazamýšlela nad tím, zda na ně opravdu mám chuť nebo ne. A když jsem zjistila, že mi vůbec nechybí a nemám tendenci je dále jíst, prostě jsem si je nekupovala a nejedla je. Nepsala jsem si nikam na papírek jídla, která chci omezit. Časem se ukázalo, jaká jídla byla pouze "nevím-jestli-mi-to-chutná". Prostě jím tak, aby jsem byla šťastná a zdravá. 
  2. Okolí. Tohle je možná naprostá malichernost, ale třeba by vám to mohlo pomoct. Všude máme samé sociální sítě, internet, televizi a podobně. A pokud na instagramu sleduje hlavně profily jako @superjunkfood nebo @pizzaforlife, možná proto máte i větší sklony ty jídla jíst. Opravdu nevím, jestli to na to má váhu, ale když se zamyslím, já sleduju asi milion fitness lidí, a ty na mě mají opravdu velký vliv, protože objevuji nové zdravé věci a vychytávky a mám pak na zdravé jídlo mnohem větší chuť :)
  3. Vůle. Ano, je to tak. Bez silné vůle se nikam nedostanete. Ale není čeho se bát! Já si dřív myslela, že má strašně slabou vůli a že mi nic nevydrží. Myslela jsem si to i u cvičení. A ola, cvičím pravidelně už přes rok a jím zdravě přibližně také. A někdy už jsem na cestě za nějakou dobrou čokoládou, ale v půlce cesty se z nenadání otočím a vrátím se. A nijak o tom nepřemýšlím, prostě to udělám. Já jím totiž nezdravé věci skoro vždy, kdy na ně ani nemám chuť. Když mám, většinou si je nedám. Fakt nechápu, proč to tak blbě dělám :D. Prostě jsem plná a najedená a pak někdo řekne slovo čokoláda a já bez přemýšlení si jí dám, i když jsem na ní neměla sebemenší chuť. Na tom budu muset ještě zapracovat! :D
  4. Sladké jíst nejčastěji ráno. Ráno a dopoledne to tělo spálí samo!
  5. Nevěnovat jídlu takovou pozornost. Samozřejmě, jídlo je život. Bez jídla bychom nežili. Ale jíme, abychom žili, nežijeme, abychom jedli. A to říkám i já, milovnice všeho papání. A asi nejlepší je doma žádné nezdravé věci nemít, ale to je na druhou stranu absurdní. Jak už jsem psala, nemůžeme jíst zase na 110% zdravě. A vždy se doma najde něco, čím bychom mohli zhřešit. S tím nic neuděláte. Zkuste ale těm věcem nevěnovat takovou pozornost. Zabavte se, vypijte sklenici vody, žvýkejte žvýkačku... Stačí si jen uvědomit, že žádný hlad ani chuť nemáte.
A pokud chuť máte, klidně si dejte! :) 
Ale zase neříkám, že sníst každý den tabulku čokolády, protože byla chuť je naprosto super :D To zase ne, ale určitě víte, jak to myslím :)
A abych vám dodala zdravou motivaci, dám sem moc dobře vypadající obrázky zdravých jídel! :D








haha :D

Zdroje jako vždy tumblr a weheartit 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju všem za úžasné a milé komentáře❤️